keskiviikko 1. elokuuta 2012

joujoujou im back! En oo kirjotellu pitkään aikaan:o oon vaan käyny lisäileen jotain kuvia kun juttu ei vaan oo luistanu.
Nyt pönötelen tässä kotona kun sain just siivottua ja nuo kuvat muokkailtua. Oon ihan naatti vielä eilisestä kun viettettiin meillä kamujen kaa iltaa, tehtiin vähän tortilloja ja katoottin kauhuleffaa joka muutes oli ihan törkeen pelottava.
Ja ööö Minna oli meillä toissayön ja käytiin Ellan ja Minnan kanssa rantsullakin.

Oon ihan sekasin päivistäkin ja tajusin yöllä että herranjestas kahen viikon päästä mä oon menossa jo aikasin nukkumaan ja lähen aamulla kouluun:o mihin nää koko kaks kuukautta on menny! Noh, pitää yrittää ottaa kaikki ilo irti loppu lomasta.
Tän illan suunnitelmat on vähän vielä auki mutta enköhän mä jotain keksi. xoxopinjakaroliina

2 kommenttia: